مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت فروش انواع کابل برق تک فاز

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید بهترین کابل برق مسی و آلومینیومی تک فازکابل های برق تک فاز زره دار و بدون زرهبهترین کارخانه های تولید کابل برق تک فاز

کابل های برق تک فاز در انواع سیم کابل مسی و آلومینیومی بسته به نوع استفاده مشتریان و همچنین سایز کابل ها و عایق آن می‌توانند با قیمت های فروش مختلف در بازار در اختیار مشتریان قرار گیرد. عرضه محصولات با برند های استاندارد و معتبر یکی از اهداف شرکت آراد کابل می باشد تا از این طریق بتواند به مشتریان این محصولات خدمات ویژه ای را ارائه نماید.
در سیستم های برق فشار ضعیف که غالبا به صورت تک فاز و سه فاز می باشند، بسیاری از پروژه ها و مشتریان به دنبال خرید کابل مناسب با مصرف خود از یک مجموعه معتبر و بدون واسطه هستند که اگر تا پایان با ما همراه باشید، اطلاعات بسیار مهمی در خصوص نحوه خرید کابل های استاندارد و همچنین انتخاب سایز مناسب کابل ها برای مصارف مختلف و همچنین انتخاب کابل با ساختمان مناسب در مورد محیط های مختلف به شما ارائه خواهد شد.

خرید بهترین کابل برق مسی و آلومینیومی تک فاز

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید بهترین کابل های برق مسی و آلومینیومی موجود در بازار می باشند که لازم است اطلاعات مهم و ارزشمندی را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بتوانند به آسانی از میان محصولات موجود گزینه مناسب را انتخاب نموده و در پروژه های خود از آن استفاده نمایند.
کابل های برق تک فاز مسی در انواع افشان و خشک تولید می‌شوند که این کابل‌ها در ولتاژ فشار ضعیف در سایزهای مختلف تا ۲۵ میلی متر مربع تولید می شوند که بسته به نیاز مشتریان می توانیم این محصولات را در اختیار آنها قرار دهیم.
نکته مهم در خصوص انتخاب سطح مقطع کابل های مورد نیاز مشتریان، آگاهی آنها نسبت به میزان مصرف برق خود بر حسب آمپر می باشد تا بتوان بر اساس میزان مصرف مشتریان و همچنین مسافت موجود بتوان سطح مقطع مناسب را محاسبه در اختیار مشتریان قرار داد.
مشتریان برای خرید کابل های برق تک فاز لازم است میزان مصرف و همچنین مسافت خود تا منبع اصلی را به کارشناسان ما اعلام نمایند آنها بتوانند گزینه مناسب را به آنها پیشنهاد کنند.

نکته مهم در خصوص خرید کابل های مسی، قیمت بالاتر آنها نسبت به کابل آلومینیومی می باشد که لازم است مشتریان با توجه به شرایط اقتصادی پروژه خود نسبت به انتخاب کابل های مسی و آلومینیومی اقدام نمایند.
لازم به ذکر است در صورت انتخاب کابل های آلومینیومی، به دلیل هدایت الکتریکی پایین‌تر آلومینیوم نسبت به مس لازم است یک یا دو سایز بالاتر از سایز انتخابی کابل های مسی خریداری شود تا در سیستم برق افت ولتاژ باعث ایجاد مشکل برای تجهیزات برقی مشترکین نگردد.

کابل برق تک فاز مسی

کابل های برق تک فاز زره دار و بدون زره

کابل های برق تک فاز به صورت زره دار و بدون زره تولید می شوند که این کابل ها بر اساس محیطی که کابل قرار است در آنمورد استفاده قرار گیرد با ید انتخاب شود.
کابل های برق زره دار تک فاز به صورت دفن در خاک و محل هایی که امکان صدمه وارد شدن به کابل وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرد تا از این طریق از آسیب رسیدن به هادی های کابل و احیانا قطع شدن کابل جلوگیری به عمل آبد.
کابل های برق تک فاز زره دار با مشخصات NYRY و N2XRY تولید می شوند که برند های یزد، متال و سینا از تولید کنندگان برتر این کابل ها به شمار می روند.
کابل های زره دار به دلیل دارا بودن آرمورد در ساختمان کابل از وارد شدن صدمه به هادی های کابل در اثر ضربه های احتمالی از محیط، جلوگیری می کند.

کابل برق تک فاز زره دار

بهترین کارخانه های تولید کابل برق تک فاز

کابل برق در ایران توسط برند های مختلفی تولید می شوند که از بهترین تولید کنندگان این محصولات می توان به برند های یزد و همدان اشاره نمود که این کابل های مسی را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کنند.
قیمت این محصولات نسبت به برند های مختلف بالاتر بوده اما کیفیت این کابل ها کاملا ضمانت شده است.
در خصوص کابل های با قیمت مناسب تر که در این مجموعه موجود است، می توان به برند های متال، سیمکو و دماوند اشاره داشت که کیفیت قابل قبول و قیمت مناسبی را دارا می باشند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید