مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کابل فشار متوسط

قیمت خرید کابل های فشار متوسط ۶ تا ۲۰ کیلو ولت به چه عواملی بستگی دارد؟ آیا این کابل ها در نوع آلومینیومی نیز تولید می شوند؟ بهترین برند تولید کابل های ۲۰ کیلو ولت کدام کارخانه است؟
کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت به دلیل استفاده در بخش فوق توزیع، در سایزهای ۳۵ تا ۵۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند که تولید آنها با هادی مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و بدون زره با عایق xlpe می باشد.
قیمت خرید انواع کابل فشار متوسط در ابتدا به آلومینیومی یا مسی بودن کابل مربوط می شود که در واقع تفاوت عمده قیمت کابل ها به هادی آنها مربوط است.
در مرحله بعد ساختمان کابل شامل زره دار بودن یا نبودن کابل های ۲۰ کیلو ولت نیز تا حد زیادی باعث ایجاد اختلاف قیمت در کابل ها می شود که تمامی انواع این کابل ها با هادی مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و بدون زره در این مجموعه قابل عرضه می باشد.
در حال حاضر برند های زیادی در ایران قادر به تولید کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت می باشند که در این میان تنها برند یزد تمامی سایزهای این کابل ها را به صورت موجود به بازار عرضه می کند که این یک حسن بزرگ برای مشتریانی می باشد که برای تامین کابل های مورد نیاز خود زمان کافی را نداشته و باید در کمترین زمان ممکن کابل را تامین نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید