مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده انواع کابل مشهد

عرضه کننده اصلی انواع کابل های مشهد، کابل های اصلی تولید شده توسط برند مشهد را به صورت ویژه از پایتخت به سراسر کشور ارسال می کند.
در میان برند های تولیدی سیم و کابل های فشار ضعیف و شبکه، مشهد با تولید بهترین کابل های مسی، آلومینیومی و کابل های خودنگهدار فشار ضعیف، توانسته است در وندور لیست بسیاری از پروژه ها و تاسیسات ساختمانی حضور داشته باشد.
از طرفی کابل های شبکه که در پروژه های مخابراتی و شبکه کاربرد ویژه دارد از دیگر محصولات مشهد می باشد که می توان گفت از معدود تولید کنندگان این نوع کابل ها در کشور  محسوب می شود.
در پروژه های ساختمانی و صنعتی مهم ترین موضوع برای استفاده کنندگان از این تاسیسات ایمنی لازم بوده تا بتوانند از لوازم برقی به صورتی ایمن استفاده کنند.
بی شک استفاده از کابل ها و سیم های غیر استاندارد می تواند باعث ایجاد سوانحی دلخراش در تاسیسات برقی شود و این موضوع باید مورد توجه ناظران پروژه ها باشد.
هیچ گاه در پروژه های حساس نباید قیمت مناسب محصول ملاک خرید قرار گیرد چرا که گاهی سوانح ایجاد شده باعث ایجاد خسارت هایی می شود که هیچ گاه قابل جبران نخواهد بود.
مشهد با تولید انواع سیم و کابل های برق استاندارد با هادی مسی و  آلومینیومی در وندور لیست پروژه های مختلف قرار دارد و این مجموعه آمادگی تامین انواع کابل های این برند را برای مشتریان با قیمت مناسب اعلام می کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید