مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید کابل فشار ضعیف

قیمت خرید انواع کابل های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی به عوامل متعددی بستگی دارد که در نهایت قیمت کابل تعیین شده و به مشتریان ارائه می شود.
کابل های فشار ضعیف low voltage در انواع مختلفی امروزه تولید می شوند که قیمت این کابل ها بسته به ساختمان کابل تعیین می شود که این ساختمان شامل هادی کابل، عایق، زره کابل و شیلد به کار رفته شده در ساختمان آن می باشد.
کابل های برق فشار ضعیف با هادی مسی در انواع افشان و خشک به صورت تک رشته و چند رشته تولید می شوند که این کابل ها در ولتاژهای زیر ۱۰۰۰ ولت استفاده می شوند.
و به صورت مشابه کابل های با هادی آلومینیومی در این رنج ولتاژ نیز تولید شده که عایق آنها از جنس پی وی سی یا xlpe می باشد.
در خصوص کابل های خاص فشار ضعیف می توان به کابل های زره دار و شیلددار اشاره نمود که قیمت این کابل ها قدری از نمونه های ساده کابل های فشار ضعیف بالاتر می باشد که این کابل ها با برندهای مختلفی عرضه شده است.
در حالت کلی به دلیل استفاده از فلزاتی مانند مس و آلومینیوم در ساختمان تمامی کابل ها و نوسانات قیمتی که در بازار این فلزات وجود دارد، قیمت انواع سیم و کابل مدام در حال تغییر بوده و بهترین پیشنهاد و آراد کابل استعلام به روز قیمت این کابل ها می باشد.
برند های مختلف عرضه شده در مجموعه آراد کابل با قیمت های متنوع باعث شده است که تمامی نیاز های مشتریان به خوبی با محصولات مورد نظر آنها در اختیارشان قرار گیرد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید