مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل تک فاز مسی و آلومینیومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل تک فاز مسی افشان و مفتولیمقایسه قیمت کابل تک فاز مسی و آلومینیومیجدول کابل تک فاز مسی و آلومینیومی در مسافت های مختلف
قیمت کابل تک فاز

قیمت کابل تک فاز مسی و آلومینیومی را می توانید به صورت به روز از آراد کابل دریافت نمایید. در این بخش قصد داریم مشاوره خرید تخصصی کابل تک فاز را به شما ارائه نماییم تا بتوانید به آسانی کابل های مورد نیاز خود را خریداری کنید. کابل تک فاز به صورت دو رشته و سه رشته در انواع مسی و آلومینیومی می تواند به مشتریان این محصولات ارائه شود.

در بسیاری از تاسیسات برقی مشتریان به کابل تک فاز برای برق رسانی به تاسیسات برقی خود نیاز دارند و به همین دلیل لازم است کابل مناسب با میزان مصرف خود را برگزینند. در مسافت های مختلف لازم است کابل با سطح مقطع متناسب انتخاب شود تا بدون گرم شدن کابل و گاها ایجاد آتش سوزی، برق مصرفی مورد نیاز تامین شود.

کابل تک فاز مسی افشان و مفتولی

کابل تک فاز مسی در دو کلاس مختلف با هادی افشان و مفتولی تولید شده و به بازار عرضه می شود. برای استفاده از هر کدام از این کابل ها می بایست محل نصب کابل در نظر گرفته شود. کابل تک فاز مسی افشان برای استفاده در داخل داکت ها و لوله ها به دلیل انعطاف پذیر بودن آن مناسب است. همچنین کابل های خشک برای استفاده در محل های با نصب ثابت به دلیل انعطاف کمتر کابل توصیه می شود. این کابل ها در انواع دو رشته و سه رشته با ارت تولید می شوند که سایز های ۱٫۵ تا ۳۵ میلی متر مربع بسیار پرکاربرد است.

قیمت کابل افشان و مفتولی بسته به نوع برند تولید کننده آنها متفاوت می باشد.

مقایسه قیمت کابل تک فاز مسی و آلومینیومی

قیمت کابل تک فاز آلومینیومی در مقایسه با کابل تک فاز مسی مناسب تر است و به همین دلیل این کابل ها در مسافت های طولانی گزینه اصلی مشتریان برای خرید می باشد. در صورتی که کابل شما در معرض سرقت قرار دارد و یا احتمال دارد توسط سارقین دزدیده شود، پیشنهاد می شود از کابل های آلومینیومی به جای کابل های مسی استفاده نمایید.

جدول کابل تک فاز مسی و آلومینیومی در مسافت های مختلف

اگر قصد خرید کابل تک فاز برای تاسیسات برقی خود را دارید پیشنهاد می شوند از این جدول برای انتخاب کابل مناسب بهره ببرید. مسافت و میزان آمپراز مصرفی شما برای استفاده از این جدول ضروری می باشد.

قیمت کابل تک فاز

انتخاب سطح مقطع کابل یک کار کاملا تخصصی می باشد که پیشنهاد می شود در صورت نیاز به مشاوره در این خصوص از کارشناسان فروش این مجموعه مشاوره های لازم را دریافت نمایید.
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (2 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید