مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین کابل آلومینیومی فروزان یزد

فروش آنلاین و اینترنتی انواع کابل های آلومینیومی دو رشته، سه رشته، چهار و پنج رشته به همراه کابل های آلومینیومی خودنگهدار فروزان یزد، از طریق آراد کابل آغاز شده است.
کابل های آلومینیومی که با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند، از کابل هایی می باشند که با قیمت به مراتب ارزان تر نسبت به کابل های مسی، امروزه مورد توجه بسیاری از مشتریان در پروژه های خصوصی به ویژه در باغ ها، مزارع کشاورزی و منازل مسکونی بوده است.
این کابل ها با توجه به شرایط می توانند به صورت زمینی و هوایی استفاده شوند و این موضوع باید توسط کار فرمایان و مشتریان تعیین شود تا از این طریق بتوانند، نسبت به خرید کابلی متناسب به تاسیسات خود اقدام کنند.
کابل آلومینیومی به دلیل وزن مخصوص کمتر آلومینیوم نسبت به مس، از وزن کمتری نسبت به کابل های مسی برخوردار است و این موضوع در حمل و نقل بار نیز برای مشتریان اهمیت دارد.
فروزان یزد با تولید انواع کابل آلومینیومی با کیفیت، استاندارد و دارای تاییدیه، تا کنون توانسته است محصولات خود را به پروژه های استانهای مختلف کشور ارائه و رضایت مشتریان را از کیفیت کابل های خود جلب کند.
انواع کابل های آلومینیومی ارزان در کنار کابل های با کیفیت نیز برای مشتریان خاصی که قصد دارند کابل ها را با قیمت مناسب خریداری کنند موجود است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید