مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین کابل ضد جونده

خرید بهترین کابل ضد جونده یا آرموردار (armored) ازچه طریقی ممکن است؟ این کابل ها چه تفاوت هایی با کابل های بدون زره دارند و قیمت این کابل ها نسبت به کابل های معمولی چه تفاوتی دارد؟

کابل های ضد جونده عموما به کابل های زره داری اطلاق می شود که به دلیل داشتن زره فولادی در ساختمان آنها از آسیب جانوران جونده در امان می باشند.
ویژگی این کابل ها استفاده از آنها در کانال هایی می باشد که احتمال حضور جانوران جونده وجود دارد و همچنین استفاده از این کابل ها به صورت دفنی نیز ممکن است.
کابل های ضد جونده برق در انواع فشار ضعیف، فشار متوسط و فشار قوی با هادی آلومینیومی و کابل مسی تولید شده و اگر این کابل ها در پروژه های شما کاربرد دارد، سایزهای متنوع آن بسته به میزان کاربرد آنها در پروژه های مختلف در این مجموعه موجود است.
اما کابل های مخابراتی ضد جونده ساختمانی متفاوت نسبت به کابل های برق دارند و تفاوت آنها در استفاده از ژله در ساختمان کابل می باشد. کابل های ژله فیلد خاکی و کانالی بسته به نوع پروژه از کابل های ضد جونده مخابراتی است که به دلیل استفاده زیادی که در بخش های مختلف مخابرات با سیم دارند در این مرکز خرید به مشتریان عرضه می شود.

به طور کلی تفاوت کابل های ضد جونده یا زره دار که در کابل ها مخابراتی به صورت ژله فیلد تولید می شوند با کابل برق معمولی و بدون زره در ساختمان این کابل ها می باشد که قیمت کابل های ضد جونده تا حدودی بیشتر از کابل های معمولی و بدون زره می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید