مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید آنلاین انواع کابل های راد افشان سحر

خرید آنلاین کابل های افشان و نایلونی راد افشان سحر به همراه سیم های افشان سایز ۱٫۵، ۲٫۵، ۴، ۶ و ۱۰ این برند به صورت ویژه برای مشتریان تهرانی و شهرستانی فراهم شده است.
بدون شک اگر در حوزه فعالیت های ساختمانی و تاسیسات برقی این پروژه ها فعالیت کرده باشید، نام راد افشان سحر در زمینه کابل ها و سیم های افشان ساختمانی را شنیده اید.
این مجموعه که در زمینه فروش آنلاین و اینترنتی محصولات راد افشان سر فعال است، تلاش کرده است شرایط خرید محصولات راد افشان را برای مشتریان تهرانی و شهرستانی تا حد زیادی سهل و آسان نماید.
در خصوص نحوه و میزان فروش این محصولات باید چند نکته مهم را به مشتریان عزیز متذکر شویم و آن در خصوص میزان تخفیف برای خرید سیم و کابل ها به صورت مجزا می باشد.
آنچه واضح است اینکه در زمینه فروش سیم های افشان به ویژه سایز های ۱٫۵ و ۲٫۵، در فروش های زیر ۲۰۰ جفت امکان ارائه تخفیف از قیمت لیست برای مشتریان وجود نداشته و اما در خصوص کابل های راد افشان سحر با هر متراژی این مجموعه میزان ۵ درصد را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
هر چند آرا کابل بیشتر تمرکز خود را بر روی فروش عمده محصولات راد افشان سحر به صورت مستقیم قرار داده است، اما در زمینه عرضه خرده نیز نهایت همکاری را با مشتریان خواهد داشت.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید