مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع کابل فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل های فشار متوسط 20 کیلو ولت آلومینیومی یزد

انواع کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت مسی و آلومینیومی که در رنج ولتاژی ۶ تا ۲۰ کیلو ولت مورد استفاده قرار می گیرند، در نمونه های زره دار و بدون زره به صورت تک رشته و سه رشته موجود است و مشخصات فنی این کابل ها برای انواع مختلف کابل های medium voltage متفاوت می باشد.
کابل های فشار متوسط یا ۲۰ کیلو ولت که با نام کابل های MV نیز شناخته می شوند در رنج ولتاژی فوق توزیع مورد استفاده می شود و به دلیل اهمیت استفاده از این کابل ها در پروژه های مختلف، تولید کنندگان این کابل ها انواع مسی و آلومینیومی کابل های ۲۰ کیلو ولت فشار متوسط را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.
کابل های MV در انواع مسی و آلومینیومی به صورت زره دار و بدون زره تولید می شوند و نوع خاصی از این کابل های فشار متوسط نمونه سربدار و زره دار این کابل ها می باشد که در محیط های حاوی روغن و مواد هیدروکربن مورد استفاده قرار می گیرند.
کابل های زره دار در این سطح ولتاژ به صورت زره ورق و میله تولید می شوند که لازم است مشتریان برای خرید ابن کابل ها اطلاعات لازم و دقیقی در خصوص انواع مختلف این کابل ها داشته باشند تا بتوانند گزینه مناسب را متناسب با پروژه های خود برگزینند.
کابل های زره دار در انواع RY و BY تولید می شوند که برای نمونه مسی و آلومینیومی کابل های ۲۰ کیلو ولت این موضوع صادق بوده و تفاوت این دو نوع زره در کابل ها به نوع ورق و میله بودن زره کابل مربوط می شود.
کابل های RY به عنوان کابل های با زره میله به دلیل مقاومت بیشتری که نسبت به کابل های با زره ورق یا BY دارا می باشند، در محل هایی ه احتمال صدمه بیشتری به کابل وجود دارد مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو قیمت کابل های زره دار RY به نسبت نوع BY این کابل ها بیشتر است هر چند تفاوت قیمت قابل توجهی در این مورد وجود ندارد. 
کابل های زره دار یزد به عنوان یکی از شناخته شده ترین کابل ها در پروژه های صنعتی که در پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی نیز مورد استفاده قرار گرفته است از شناخته شده ترین کابل های موجود در بازار به شمار می روند که استاندارد های لازم جهت استفاده در بخش های مختلف و استان های سراسر کشور را دارا است.

کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت آلومینیومی یزد

کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت آلومینیومی یزد به دلیل قیمت مناسب آنها نسبت به کابل های مسی، مورد توجه پروژه هایی می باشند که به نوعی به لحاظ اقتصادی به دنبال خرید کابل های ارزان قیمت هستند. از این رو این کابل ها تولید شده و در لیست فروش کارخانه ها به ویژه یزد قرار دارد.
کابل های فشار متوسط ۲۰ کیلو ولت یزد با مشخصه های NA2XSYRY، NA2XSYBY، NA2XSYKYRY و NA2XSYKYBY تولید می شوند که به نمونه های زره دار و همچنین سربدار و زره دار شناخته می شوند. کابل های بدون زره آلومینیومی ۲۰ کیلو ولت با مشخصه NA2XSY شناسایی شده و دریتاشیت کابل ها قابل ارائه به مشتریان است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید