مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل فیبر نوری ۱۲ کور single mode obuc

آنچه در این مقاله می خوانید...

ساختمان کابل فیبر نوری 12 کور single mode obucدیتاشیت فیبر نوری 12 کور single mode خاکی obuc
کابل فیبر نوری 12 کور

کابل فیبر نوری ۱۲ کور single mode obuc یا سینگل مود خاکی، یکی از مهمترین فیبر های نوری در صنعت مخابرات می باشد که پروژه های مخابراتی از انواع ۶*۲ و ۱۲*۱ آن استفاده می کنند. این فیبر های نوری به دلیل گستردگی کاربرد آنها توسط برند های مختلف تولید و عرضه می شود. کابل فیبر نوری ۱۲ کور سینگل مود برای انتقال اطلاعات یا دیتای مخابراتی در فواصل دور مورد استفاده می باشد.

کابل فیبر نوری ۱۲ کور در ساختمان خود دارای ۱۲ تار نوری می باشد که این تار های نوری غالبا یا در لوز ها قرار می گیرند و کابل به صورت فیبر نوری لوز تیوب تولید می شود، یا اینکه به صورت بدون لوز تولید شده و ساختمان ساده تری دارد. قیمت فیبر نوری ۱۲ کور ۶*۲ که به صورت لوز تیوب تولید می شوند و در نوع خاکی obuc از کابل فیبر نوری ۱۲ کور ۱۲*۱ دفنی مناسب تر است. به همین دلیل بسیاری از پروژه ها در صورتی که امکان استفاده از نوع دوم را داشته باشند، از این کابل های نوری در پروژه ها استفاده می نمایند.

ساختمان کابل فیبر نوری ۱۲ کور single mode obuc

اگر بخواهیم ساختمان کابل فیبر نوری ۱۲ کور را به صورت تخصصی بررسی نماییم، باید یه این موضوع اشاره نماییم که این فیبر های نوری به صورت لوز تیوب و بدون لوز تولید می شوند. آرمورد یا Armored استفاده شده در ساختمان کابل ضمن اینکه از تار های نوری و همچنین ساختمان داخلی کابل مخافظت می کند، ازانعطاف پذیری کابل تا حد زیادی می کاهد. به همین دلیل این کابل ها غالبا دارای کاربرد outdoor می باشند.

کابل فیبر نوری 12 کور

در تصویر بالا می توانید لوز های فیبر نوری و همچنین آرمورد کابل و بخش های مختلف ساختمان این فیبر های نوری را مشاهده نمایید.

دیتاشیت فیبر نوری ۱۲ کور single mode خاکی obuc

اما با وجود تمامی این توضیحات پروژه هایی که قصد خرید فیبر نوری برای خود را دارند به دیتاشیت فنی این کابل های نوری برای تایید نهایی خود نیازمندند. به همین دلیل این مجموعه ضمن ارائه مشاوره های تخصصی در مورد انتخاب فیبر نوری مناسب، از طریق لینک زیر دریافت دیتاشیت فنی فیبر نوری مخابراتی ۱۲ کور خاکی را برای شما فراهم نموده است.

[button color=”red” size=”medium” link=”https://aradcable.com/download/obuc.pdf” icon=”fa-download” target=”true”]دیتاشیت کابل فیبر نوری ۱۲ کور single mode obuc[/button]

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (5 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید