مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کارخانه تولید فیبر نوری رفسنجان

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولید فیبر نوری رفسنجان ocuc کانالیفیبر نوری خاکی obuc رفسنجانفیبر نوری هوایی adss، ossc رفسنجان

کارخانه تولید فیبر نوری رفسنجان با عرضه انواع فیبر نوری سینگل مود، فیبر نوری مالتی مود، فیبر نوری nz در نمونه های خاکی، کانالی و هوایی که به صورت های obuc، ocuc، ossc و adss در اصطلاح فنی شناسایی می شوند، تلاش کرده است برای پروژه های مخابراتی این محصولات را با بالاترین کیفیت تولید نماید.

کارخانه تولید فیبر نوری رفسنجان یکی از شناخته شده ترین کارخانه های تولید فیبر نوری در ایران می باشد که با هدف تولید سیم و کابل های مسی و فیبر نوری در صنعت مخابرات فعالیت خود را در سال های گذشته تاکنون ادامه داده است. با ماهمراه باشید تا انواع فیبر نوری تولید شده توسط برند رفسنجان را به شما معرفی نماییم.

تولید فیبر نوری رفسنجان ocuc کانالی

یکی از محصولات مهم تولید شده توسط کارخانه فیبر نوری رفسنجان، فیبر های نوری کانالی ocuc می باشد، که مشخصات این کابل ها به صورت زیر است:

  • کاربرد فیبر نوری کانالی ocuc رفسنجان:

کاربرد این کابل ها مربوط می شود به استفاده در خارج از ساختمان و استفاده به صورت کانالی و با نحوه کابل کشی با دمش هوا، یا به صورت کشش و همچنین نصب در سینی کابل ها می باشد.

فیبر نوری ۱۲ کر، فیبر نوری ۲۴ core، فیبر نوری ۴۸ کور از محصولات این برند می باشد که در نمونه کانالی تولید می شود.

فیبر نوری کانالی ocuc رفسنجان

فیبر نوری خاکی obuc رفسنجان

فیبر های نوری خاکی obuc و obfc رفسنجان که در انواع ۱۲ تا ۱۴۴ کور تولید می شوند برای استفاده به صورت دفنی و همچنین استفاده در کانال های کابل که دارای حیوانات جونده می باشند، می تواند مورد استفاده قرار گیرند. این کابل ها از پرکاربرد ترین فیبر های نوری مخابراتی در ایران به شمار می روند.

نوع obuc فیبر های نوری رفسنجان به کابل های خشک شهرت دارند و فیبر های نوری obfc با کابل های ژله ای خاکی شناخته می شوند. نوع obfc این کابل ها در سال های اخیر کاربرد کمتری داشته و به همین دلیل از فیبر های نوری obuc استفاده می شود.

فیبر نوری خاکی obuc رفسنجان

فیبر نوری هوایی adss، ossc رفسنجان

فیبر های نوری مخابراتی علاوه بر استفاده به صورت خاکی، در نمونه های هوایی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت کلی فیبر های نوری هوایی در سه دسته کلی تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

فیبر نوری هوایی adss برای خطوط فشار قوی

فیبر های نوری هوایی adss رفسنجان برای استفاده در تمامی خطوط هوایی به ویژه در کنار خطوط فشار قوی، فشار ضغیف و فشار متوسط برق می باشد که ساختمان این کابل برای فواصل مختلف تیر های استفاده شده در نمونه های span 50، span 80 و span 110 تولید می شوند. که اعداد هر span معرف فاصله بین تیر های نصب شده می باشد.

فیبر نوری هوایی adss رفسنجان

فیبر نوری هوایی ossc-sj رفسنجان

نوع دیگری از فیبر های نوری هوایی نمونه ossc یا مهاردار می باشد کخ به عنوان single jacket نیز شناخته می شوند. این نوع از فیبر های نوری برای استفاده در خطوط راه آهن و مخابرات، شبکه های شهری و رستایی و همچنین مناطق کوهستانی و همچنین در شبکه های FTTX مناسب می باشد. این نوع از فیبر های نوری دارای مهار بوده و این مهار می تواند به نصب راحت تر این نوع از کابل های نوری کمک کند.

فیبر نوری هوایی ossc-sj

فیبر نوری هوایی ossc-dj زفسنجان

فیبر نوری هوایی ossc با دو روکش یا اصطلاحا double jacket نوع دیگری از فیبر های نوری هوایی است که توسط کارخانه تولید فیبر نوری رفسنجان به بازار عرضه شده است. این فیبر های نوری کاربرد مشابه فیبر های نوری ossc سینگل جکت را داشته و تفاوت چندانی در ساختمان کابل وجود نداردو از این نوع کابل های نوری در پروژه های مخابراتی در جنگل می تواند استفاده شود.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 3.5 (2 امتیاز)
فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید