مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ فروش رقابتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل افشان 25+50*3 قیمت عمدهکابل افشان 25+50*3 جریان دهیکابل افشان 25+50*3 بهترین برندکابل افشان 25+50*3 بهترین جایگزینکابل افشان 25+50*3 ثبت سفارش

یکی از انواع کابل های سه و نیم رشته کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ است که به صورت اقتصادی و با استاندارد های روز دنیا برای استفاده در پروژه های مختلف تولید شده و در شرکت بازرگانی آراد کابل عرضه می گردد.

کابل افشان 25+50*3

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ قیمت عمده

کابل هادی ۲۵+۵۰*۳ با هادی مسی آنیل شده و ولتاژ نامی ۶۰۰-۱۰۰۰ کیلو ولت و کلاس هادی شماره ۵ از جنس PVC در شرکت بازرگانی آراد کابل به قیمت درب کارخانه به صورت عمده و خرده جهت استفاده در پروژه های مختلف آماده عرضه به مشتریان می باشد.

به دلیل نوسانات ارزی قیمت مس و مواد پلیمری به منظور ساخت هادی و عایق خواهشمند است با همکاران ما در شرکت بازرگانی آراد کابل تماس حاصل نمایید.

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ جریان دهی

جریان دهی کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ در مسافت های مختلف وابستگی بسیار زیادی به درصد خلوص مس به کار گرفته شده در آن را دارد از همین رو همواره فرآیند تهیه متریال و کالا به منظور تولید کابل بسیار حائز اهمیت است.

جریان دهی کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ در مسافت های مختلف به شرح زیر است:

  • ۱۸۵ آمپر در فاصله زیر ۱۰۰ متری
  • ۱۵۶ آمپر در فاصله ۱۵۰ متری
  • ۱۱۷ آمپر در فاصله ۲۰۰ متری
  • ۹۳ آمپر در فاصله ۲۵۰ متری
  • ۷۸ آمپر در فاصله ۳۰۰ متری
  • ۵۸ آمپر در فاصله ۴۰۰ متری
  • ۴۶ آمپر در فاصله ۵۰۰ متری

کابل افشان 25+50*3

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ بهترین برند

شرکت آراد کابل با تجربه طولانی در صنعت سیم و کابل و عرضه آن در سطوح مختلف ملی و بین المللی همواره به مشتریان خود بهترین ها را توصیه می کند. فرآیند انتقال برق در پروژه های مختلف یکی از اصلی ترین قسمت های پروژه است که تاثیر مستقیم بر بسیاری از محرک ها را دارد.

از طرف دیگر حفاظت از جان ساکنان و اموال آنها چه در پروژه های مسکونی و چه در پروژه های تجاری همواره مورد تاکید هم سازندگان و هم استفاده کننده گان سیم و کابل بوده است.

با توجه به موارد گفته شده، شرکت بازرگانی آراد کابل با در اختیار داشتن نمایندگی بهترین برند های ایران همواره بهترین اجناس با استاندارد روز دنیا و تاییدیه های توانیر را به مشتریان پیشنهاد می کند. بهترین این برند ها عبارتند از:

  • یزد
  • همدان
  • ابهر
  • دماوند
  • سیمکو
  • سمنان

جهت اطلاع از دیگر برند ها و محصولات آن ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کابل افشان 25+50*3

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ بهترین جایگزین

در بسیاری از موارد و در جاهاییکه نیاز به انعطاف پذیری نیست و می توان از کابل های آلومینیومی به جای کابل افشان استفاده نمود کارشناسان مجرب ما به مشتریان کابل آلومینیومی جایگزین پیشنهاد می کنند که این کابل به لحاظ اقتصادی بسیار به صرفه تر می باشد.

بجای کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ می توان از کابل آلومینیومی ۵۰+۹۵*۳ استفاده کرد و دقیقا نتایج مشابه را دریافت نمود و جریان دهی مشابه را تجربه کرد.

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ ثبت سفارش

سفارشات در شرکت بازرگانی آراد کابل به دو صورت

  • حضوری
  • غیرحضوری

انجام می پذیرد. بسیاری مشتریان در شهرستان ها به منظور جلوگیری از توقف پروژه های خود، نیازمندی هایشان را به صورت غیر حضوری و با تماس با کارشناسان ما ثبت سفارش می کنند.

شرکت بازرگانی آراد کابل با ایجاد هماهنگی های لازم با شرکت های باربری، محصولات خود را برای استفاده مشتریان به تمامی نقاط کشور ارسال می دارد و بسته به فاصله آنها از تهران در حدود ۲ تا ۳ روز کاری به دست مشتریان می رسد.

کابل افشان ۲۵+۵۰*۳ به صورت قرقره های ۱۰۰۰ متری می باشند اما شرکت بازرگانی آراد کابل در متراژ های مختلف نیز این نوع کابل را به خریداران عرضه می دارد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید