مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت کابل مسی و آلومینیومی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست قیمت کابل مسی تک فاز و سه فازلیست قیمت کابل آلومینیومی تک فاز و سه فازچه کابلی را خریداری کنیم؟ مسی یا آلومینیومی؟استفاده از کابل های آلومینیومی بجای کابل های مسی باعث افت ولتاژ می شود؟مشتریان شهرستانی چگونه می توانند لیست قیمت کابل مسی و آلومینیومی را دریافت نمایند؟

لیست قیمت کابل مسی و آلومینیومی برق در انواع تک رشته و چند رشته برای استفاده به عنوان کابل تک فاز و سه فاز، را می توانید به صورت ویژه از بزرگترین مرکز فروش کابل در ایران دریافت نمایید. آراد کابل قیمت محصولات خود را به قیمت درب کارخانه به مشتریان ارائه می نماید.

کابل مسی و آلومینیومی از متداول ترین کابل های موجود در بازار است که مشتریان این کابل ها برای خرید این کابل ها و انتخاب سایز مناسب این کابل ها، نیاز به مشاوره دارند. لیست قیمت کابل مسی و آلومینیومی تا حدی متفاوت است و این موضوع به دلیل قیمت هادی های استفاده شده در ساختمان کابل می باشد. این کابل ها به صورت تک رشته و چند رشته برای استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز استفاده می شوند.

لیست قیمت کابل مسی تک فاز و سه فاز

لیست قیمت کابل مسی تک فاز و سه فاز با توجه به نوسانات قیمت مس همواره با تغییراتی همراه است که به همین دلیل کارشناسان این مجموعه می توانند به صورت تلفنی سفارشات شما را ثبت نموده و قیمت محصولات را به شما ارائه نمایند. اما کابل های مسی تک فاز و سه فاز در انواع ۲ رشته، ۳ رشته، ۴ رشته و ۵ رشته در سایز های ۱٫۵ تا ۳۰۰ میلی متر مربع تولید می شوند. این کابل ها با عایق های pvc، xlpe، سیلیکونی و به صورت زره دار و بدون زره تولید می شوند.

قیمت کابل مسی و آلومینیومی

لیست قیمت کابل آلومینیومی تک فاز و سه فاز

لیست قیمت کابل آلومینیومی تک فاز و سه فاز در مقایسه با کابل های مسی با سایز های مشابه پایین تر است و قیمت مناسب این کابل ها همواره باعث شده است مشتریان این محصولات بتوانند کابل های مورد نیاز خود را با قیمت پایین تر تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. این کابل ها نیز مانند تمامی سایز های مسی موجود بوده و می تواند خریداری شود. این کابل ها برای استفاده به صورت زمینی و هوایی تولید می شوند.

چه کابلی را خریداری کنیم؟ مسی یا آلومینیومی؟

سوال بسیاری از مشتریان این است که چه کابلی را برای خرید خود برگزینند که در این بخش قصد داریم به شما مشاوره های لازم را ارائه نماییم. در صورتی که مشتریان کابل ها دارای ویژگی های زیر هستند می توانند کابل های آلومینیومی را به جای کابل های مسی انتحاب نموده و خریداری نمایند.

  1. مشکلات اقتصادی برای خرید کابل در مسافت های طولانی
  2. امکان سرقت کابل های مسی در محل های مورد استفاده

در این دو مورد مشتریان می توانند برای خرید کابل های آلومینیومی از مشاوره های کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید. در مواردی که مشکلات اقتصادی برای تامین کابل های مسی وجود ندارد و مششتریان قصد خرید این کابل ها را دارند می توانند برای خرید این کابل ها نیز از مشاوره ها ما استفاده نمایید.

قیمت کابل مسی و آلومینیومی

استفاده از کابل های آلومینیومی بجای کابل های مسی باعث افت ولتاژ می شود؟

در پاسخ به این سوال که همواره برای مشتریان پیش می آید باید عنوان نمود که خیر. در صورت انتخاب سایز مناسب کابل های آلومینیومی که باید با مشاوره متخصصان این حوزه باشد، هیچ محدودیتی برای استفاده از کابل های آلومینیومی بجای کابل های مسی وجود ندارد.

مشتریان شهرستانی چگونه می توانند لیست قیمت کابل مسی و آلومینیومی را دریافت نمایند؟

مشتریان شهرستانی می توانند برای ثبت سفارش و دریافت لیست قیمت محصولات از طریق واحد فروش اقدام نمایند. در صورت نهایی شدن خرید مشتریان، همکاران ما در بخش پشتیبانی مراحل ارسال بار به شهر های مختلف را با مشتریان پیگیری می نمایند.

 

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید