مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

لیست قیمت انواع فیبر نوری سینگل مود لگراند

لیست قیمت انواع فیبر های نوری لگراند و نگزنس را بسیاری از مشتریان در تماس با واحد فروش آراد کابل از این مجموعه درخواست می نمایند که به دلیل به روز بودن قیمتها لازم است مشتریان درخواست های خود را با متراژ های مشخص به واحد فروش اعلام نمایند تا پیش فاکتور فروش در اختیار آنان قرار گیرد.
با گسترش استفاده از فیبر های نوری در شبکه های مخابراتی به جای کابل های مسی برنده های متعددی در سراسر جهان اقدام به تولید این کابل ها مطابق با نیازهای بازار نموده اند. در میان برندهای خارجی نام لگراند و نگزنس بسیار آشنا تر از سایر برندها برای مشتریان می باشد.
از این رو همواره مشتریان به دنبال دریافت لیست قیمت فیبر های نوری لگراند و نگزنس بوده و از این طریق قصد دارند محصولات این برند معتبر را خریداری نمایند. آراد کابل با توجه به شناخت صحیح بازار و نیازهای پروژه های مخابراتی داخل کشور ضمن عرضه محصولات لگراند و نگزنس، برندهای ایرانی و خارجی دیگر را نیز در لیست فروش خود دارد که مشتریان می‌توانند ضمن دریافت قیمت این محصولات و دیتا شیت آنها نسبت به انتخاب فیبر نوری مناسب، به خرید آن اقدام نمایند.

فیبر نوری لگراند

به دلیل جدید بودن پروژه های فیبر نوری در بسیاری از بخش‌های صنعتی لازم است مشتریان با مشاوره های دقیق در زمینه اجرا و محل قرارگیری فیبر های نوری اقدام به خرید محصول نمایند تا در آینده با مشکلی مواجه نشوند. کارشناسان آراد کابل این امکان را برای پروژه‌های مختلف فراهم کردند تا در صورت نیاز از تیم فنی این مجموعه مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید