مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

فیبر نوری 12 کر قندی یزد سینگل مودفیبر نوری 12 کر قندی یزد مالتی مودفیبر نوری 12 کر قندی یزد NZ
فیبر نوری 12 کر قندی یزد

قیمت کابل فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد به همراه سایر محصولات این برند که متاثر از نوسانات شدید ارزی و همچنین قیمت مواد دیگری می باشد که در تولید این کابل ها به کار می رود، به صورت به روز به پروژه ها ارائه می شود. یکی از برند های برتر کشور در تولید فیبر نوری و کابل های مخابراتی مسی، شهید قندی یزد می باشد که توانسته است نیاز داخلی ایران را تا حد زیادی مرتفع نماید.

نکته ای که در ابتدا می بایست به آن اشاره نمود، این است که قیمت فیبر نوری و تمامی تجهیزات به صورت به روز به شما قابل ارائه است و لازم است برای این مهم حتما از طریق راه های ارتباطی با واحد فروش ارتباط برقرار نمایید.

فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد در انواع خاکی، کانالی و هوایی با تار های نوری سینگل مود SM، مالتی مود و NZ تولید شده و عرضه می شود. اگر بخواهیم مقایسه قیمت برای هر سه نوع فیبر نوری بسته به تار نوری استفاده شده در ساختمان کابل داشته باشیم، فیبر نوری ۱۲ کر شهید قندی مالتی مود، NZ و سینگل مود به ترتیب بیشترین قیمت را به خود اختصاص می دهند.

فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد سینگل مود

فیبر نوری ۱۲ کر شهید قندی در نوع سینگل مود در انواع خاکی و کانالی به صورت های :

  • ۱۲ کر ۱۲*۱ armored ofc
  • ۱۲ کر ۶*۲ خاکی obuc

تولید شده که قیمت نوع ۱۲*۱ این کابل ها به دلیل عدم وجود لوز در ساختمان کابل و همچنین ساده تر بودن ساختمان این دسته از کابل ها مناسب تر است.

فیبر نوری 12 کر قندی یزد

فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد مالتی مود

در بسیاری از پروژه های شبکه به دلیل چند گانه بودن اطلاعات ارسالی و همچنین مسافت های کمتر، این کابل ها مورد استفاده قرار می گیرند. ضخامت بیشتر تار های نوری مالتی مود این امکان را فراهم می کند که چند اطلاعات به صورت همزمان بتواند از طریق این تار های نوری ارسال گردد. [highlight color=”yellow”]قیمت فیبر های نوری مالتی مود نسبت به دو نوع دیگر بالاتر است.[/highlight]

فیبر نوری ۱۲ کر قندی یزد NZ

فیبر های نوری nz قندی یزد در مواردی کاربرد دارد که پروژه ها قصد دارند در مسافت های طولانی اطلاعات را با کمترین میزان تضعیف ارسال نمایند. این ویژگی باعث می شود که تنها از کابل های نوری NZ در پروژه ها برای انتقال اطلاعات استفاده کنند. برای این امر لازم است از این کابل های نوری به جای سینگل مود استفاده شود. [highlight color=”yellow”]قیمت فیبر نوری nz نسبت به سینگل مود بالاتر است.[/highlight]

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید