مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده بهترین کابل آلومینیومی خودنگهدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مرکز فروش بهترین کابل آلومینیومی خودنگهدار استانداردبزرگترین کارخانه های تولید کننده کابل آلومینیومی خودنگهدار در ایران
کابل آلومینیومی خودنگهدار

کابل آلومینیومی خودنگهدار در اندازه های ۱۶+۱۶*۲، ۱۶+۲۵*۲، ۲۵+۲۵+۳۵*۴، ۲۵+۲۵+۷۰*۴، ۲۵+۲۵+۵۰*۴، ۵۰+۱۶+۳۵*۳، ۵۰+۱۶+۵۰*۳، ۷۰+۱۶+۷۰*۳،۷۰+۲۵+۹۵*۳ و ۷۰+۲۵+۱۲۰*۳ تولید می شوند از کابل های بسیار مهم و ارزان می باشند که مشتریان در خرید عمده به دنبال این کابل ها هستند.
کابل های با هادی آلومینیومی به دلیل دارا بودن قیمت مناسب نسبت به کابل های مسی در مسافت های طولانی و همچنین در محل هایی که امکان سرقت کابل های مسی وجود دارد اولویت اول مشتریان برای خرید کابل های برق می باشد.
این کابل های خودنگهدار در انواع ۲ سیمه تا ۶ سیمه تولید می‌شوند که مشتریان می‌توانند بسته به نیاز خود و همچنین آمپر مصرفی در تاسیسات برقی خود، نسبت به خرید کابل آلومینیومی خودنگهدار اقدام نمایند.
آراد کابل که به صورت کاملا تخصصی کابل آلومینیومی خودنگهدار را عرضه می کند، با ایجاد تنوع در محصولات خود تلاش کرده است، قیمت های متنوع و کیفیت های متفاوتی را به مشتریان ارائه نماید تا مشتریان بتوانند به بهترین گزینه برای خرید خود دست یابند.

کابل خودنگهدار آلومینیومی

استتاندارد بودن کابل های خودنگهدار و همچنین دارای تاییدیه وزارت نیرو بودن آنها، از مهمترین الزامات برای خرید این کابل ها برای پروژه‌هایی می باشد که تحت نظارت وزارت نیرو و اداره برق شهرستان ها و استان ها انجام می شود. لذا آراد کابل با علم به این موضوع تلاش نموده است کابل هایی را به مشتریان ارائه نمایند تا آنها بتوانند به صورت قانونی از این کابل ها در پروژه‌های استفاده کنند.

مرکز فروش بهترین کابل آلومینیومی خودنگهدار استاندارد

استاندارد بودن کابل های خودنگهدار مانند سایر کابل های برق که مشتریان خریداری می نمایند از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و لازم است مشتریان محصولاتی استاندارد را برای تاسیسات برقی خود خریداری نمایند و از این طریق بتوانند بیشترین سطح ایمنی را برای استفاده کنندگان از این تاسیسات فراهم کنند.
آرادکابل به عنوان بزرگترین مرکز فروش انواع کابل های خودنگهدار و آلومینیومی زمینی با ایجاد تنوع در میان برندهای خود تلاش کرده است، گزینه های متنوعی را به مشتریان پیشنهاد نماید تا آنها بتوانند با توجه به شرایط اقتصادی و کیفیت مورد نیاز خود اقدام به خرید محصولات نمایند.

کابل خودنگهدار استاندارد

بزرگترین کارخانه های تولید کننده کابل آلومینیومی خودنگهدار در ایران

کابل های خودنگهدار به عنوان یکی از کابل های محبوب در میان مشتریان به دلیل قیمت مناسبی که دارا هستند، توسط برند ها و کارخانه های مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آنها این محصولات را با قیمت های متنوع بسته به کیفیت تولید خود به بازار عرضه می‌کنند.
اگر بخواهیم به برندهای مهم و تولیدکنندگان اصلی کابل های خودنگهدار که در این مجموعه محصولات آنها ارزان می‌شود اشاره نماییم باید از کارخانه‌های:

  • یزد
  • همدان
  • سیمیا
  • سیمباف
  • پیشرو یزد
  • فروزان یزد
  • مسین
  • اختر

اشاره نمود که این برند ها به صورت ویژه در این مجموعه قابل ارائه به مشتریان است. لذا مشتریان می توانند گزینه مناسب را با توجه به شرایط خرید خود از میان محصولات موجود برگزینند.
قیمت محصولات به دلیل به روز بودن آنها لازم است به صورت روزانه از کارشناسان مجموعه استعلام گردد تا از این طریق بتوانند خرید مطمئنی را تجربه نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید