مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش انواع فیبر نوری کانالی nexans

نمایندگی فروش و مرکز پخش انواع فیبر های نوری و کابل های شبکه نگزنس شرکت آراد بزرگترین مرکز فروش کابل های شبکه و فیبر نوری در ایران می باشد که محصولات این برند معتبر جهانی را با بالاترین کیفیت جهت عرضه به مشتریان خود وارد نموده است.
به صورت کلی فیبر های نوری در انواع زمینی، کانالی و هوایی تولید می شوند که نوع کانالی فیبر های نوری به دلیل ساختمان مناسبی که دارا هستند، جهت استفاده در کانال های کابل مورد استفاده قرار می گیرند و در برابر خطرات حیوانات موزی، مقاوم هستند.
فیبر های نوری کانالی از کابل های نوری بسیار مهم در صنعت مخابرات به شمار می‌روند که تولید کنندگان کابل های نوری در جهان با علم به این موضوع اقدام به تولید فیبرهای نوری کانالی با ساختمان مناسب نموده‌اند تا بتوانند سهم زیادی از پروژه های موجود در بازار را به خود اختصاص دهند.

فیبر نوری کانالی nexans


nexans یکی از تولیدکنندگان فیبر های نوری
می‌باشد که توانسته است جایگاه مناسبی در میان پروژه های داخل ایران برای خود فراهم نماید. از این رو بسیاری از کارشناسان پروژه‌ها به دلیل قیمت مناسب محصولات نگزنس و کیفیت بالای تولیدات این برند تلاش می‌کنند تا از فیبر های نوری تولید این کارخانه در کارهای خود استفاده نمایند.

کارشناسان آراد کابل
در کنار برند نگزنس سایر برندهای موجود در بازار را که در این مجموعه موجود می باشد در صورت نیاز به مشتریان معرفی می نمایند تا از این طریق کارشناسان بتوانند خرید مناسبی را برای پروژه‌های خود انجام دهند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید