مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش اصلی کابل فشار ضعیف

نمایندگی فروش اصلی انواع کابل های low voltage فشار ضعیف با هادی مسی و آلومینیومی به صورت شیلددار، زره دار ، بدون زره و با عایق های پی وی سی، XLPE و سیلیکونی آماده ارائه خدمت به مشتریان است.
کابل های low voltage یا فشار ضعیف را می تون از کابل های پر مصرف در رنج ولتاژی زیر ۱۰۰۰ ولت دانست که این کابل ها بیشتر در بخش توزیع و مشترکین این بخش مورد استفاده قرار می گیرند.
کابل های فشار ضعیف در انواع مسی با هادی افشان و مفتولی یا خشک تولید می شوند که عایق پی وی سی و xlpe به همراه عایق سیلیکون نیاز متداول ترین کابل های موجود می باشد که در انواع دو رشته تا پنج رشته متناسب با استفاده در سیستم های برق تک فاز و سه فاز، می باشند.

کابل فشار ضعیف

اما کابل های آلومینیومی فشار ضعیف، به واقع با عایق پی وی سی و xlpe تولید می شوند که این کابل ها به سبب دارا بودن قیمت مناسب تر نسبت به کابل های مسی، مورد توجه بسیاری از مشتریان می باشند.
نمایندگی فروش انواع کابل های فشار ضعیف مسی و آلومینیومی، شرکت آراد کابل می باشد که با فروش عمده انواع کابل های برق و مخابراتی توانسته است قیمت های رقابتی را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
این مرکز فروش مختص مشتریان سراسر کشور است که از هر نقطه ای می توانند سفارش های خود را از طریق واحد فروش آراد کابل ثبت نمایند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید