مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش اصلی فیبر نوری سینگل مود

نمایندگی فروش اصلی فیبر نوری

نمایندگی فروش اصلی انواع فیبر نوری سینگل مود single mode با برندهای داخلی و خارجی در ایران، شرکت آراد کابل می باشد. این مجموعه تمامی انواع فیبر نوری و تجهیزات فیبر نوری را به صورت کاملا تخصصی به پروژه های سراسر کشور ارائه می کند.

فیبرهای نوری سینگل مود
به دلیل استفاده در انتقال دیتا در پروژه های شبکه موبایل و سایر شبکه های مخابراتی، از کابل های نوری پر فروش و در عین حال پرکاربرد می باشد.
این فیبرهای نوری بسته به شرایط محیطی پروژه ها که می توانند به صورت خاکی، کانالی و هوایی استفاده شوند در لیست خرید قرار می گیرند و کارفرمایان نسبت به خرید این کابل ها اقدام می نمایند.
آراد کابل به عنوان بزرگترین نمایندگی فروش اصلی فیبر نوری و تجهیزات فیبرنوری در ایران، انواع برندهای معتبر مورد استفاده در پروژه های مختلف را جهت عرضه به مشتریان در لیست محصولات خود جای داده است.

نمایندگی فروش اصلی فیبر نوری

فیبرهای نوری ایرانی و خارجی بسته به میزان کاربرد آنها در پروژه های داخلی، در این مرکز فروش موجود بوده و مشاوره های لازم در خصوص خرید تجهیزات و کابل نوری مورد نیاز هر پروژه ای از طرف کارشناسان فنی این مجموعه قابل ارائه می باشد.

فیبر نوری شهید قندی یزد و تهران سیمین فر در میان برند های ایرانی کاربرد بیشتری در پروژه های مختلف داشته و به همین دلیل در این مجموعه از این برند ها برای ارائه به مشتریان استفاده می شود. نمایندگی فروش اصلی فیبر نوری سینگل مود که این کابل های نوری را در انواع خاکی و کانالی و هوایی عرضه می کند، شرکت آراد کابل می باشد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید