مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش آنلاین انواع کابل برق

فروش آنلاین و اینترنتی انواع کابل های برق مسی و آلومینیومی با قیمت ارزان و باکیفیت بالا و قیمت های متناسب با کیفیت، از طریق آراد کابل بهترین خدمت در بازار سیم و کابل به شمار می رود.
کابل های برق به دلیل استفاده گسترده در پروژه های ساختمانی و صنعتی از مهمترین کابل های موجود در بازار بوده که توسط تولید کننگان این کابل ها تولید شده و به بازار عرضه می شود.
کابل های مسی و آلومینیومی در رنج ولتاژی فشار ضعیف تا فشار قوی از مهمترین این کابل ها می باشند که با عایق پی وی سی و xlpe یا پلی اتیلن کراسلینک تولید می شوند.
فروش آنلاین انواع کابل های مسی و آلومینیومی برق، اعم از کابل های تک رشته و چند رشته، خودنگهدار، کابل های زره دار و سربدار از مهمترین خدمات آراد کابل به مشتریان سیم و کابل در سراسر کشور با هر میزان سفارش می باشد.
اما بهترین کابل های برق موجود در بازار به لحاظ قیمت و کیفیت کدام محصولات بوده و برند های تولید کننده این محصولات کدامند؟
کابل های برق بسته به نوع مسی و آلومینیومی بودن آنها و همچنین نمونه زره دار، شیلد دار و سیلیکونی بودن این محصولات، برند های مختلفی دارند که هر کدام در زمینه یکی از این کابل ها توانسته اند بهترین محصولات افشان، زمینی توسط برند هایی مانند یزد، همدان، افشار نژاد خراسان، ابهر و یزد تولید می شود که این کابل ها از بالاترین کیفیت برخوردارند.
اما برند هایی هستند که این کابل ها را با قیمت مناسب تر و کیفیت مطلوب تولید می کنند که از این میان، تولیدات مسین، پیشرو یزد، فروزان یزد، آمل و همگام خراسان بیشتر مورد توجه بوده اند.
در حوزه کابل های زره دار، سربدار و کابل های فشار متوسط و فشار قوی، برند یزد در حال حاضر قوی ترین تولید کننده کابل کشور می باشد که در زمینه تولید این کابل ها به صورت فعال عمل می کند.
مجموعه آراد کابل با فروش آنلاین انواع کابل ها تلاش کرده است به صورت وِیژه خدمات ارزنده ای را به مشتریان ارائه کند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید