مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید آنلاین بهترین کابل برق قدرت

خرید آنلاین بهترین کابل های برق مسی و آلومینیومی قدرت در رنج ولتاژی ۱۰۰۰/۶۰۰ ولت و فشار متوسط از طریق این مرکز فروش آغاز شده است.
کابل های برق به عنوان مهمترین قسمت هر پروژه ساختمانی و صنعتی در تامین برق مورد نیاز هر پروژه ای، از خاص ترین بخش های تامین کالا برای هر قسمت می باشد.
کابل های برق قدرت تک فاز و سه فاز با هادی آلومینیومی و مسی یکی از بزرگترین دغدغه های مشتریان و صاحبان پروژه ها به سبب خرید بهترین کابل برق می باشد.
در این راستا و با توجه به شناخت مشتریان متعددی که به این مرکز فروش مراجعه می کنند، کابل های برق با کیفیت ها و قیمت های متنوعی موجود می باشد که با توجه به نیاز مشتریان بهترین گزینه ها به مشتریان پیشنهاد می شود.
برخی از پروژه های خصوصی که ناظر بر کار آنها نظارت نمی کند قصد خرید بهترین کابل برق با قیمت ارزان را دارند درحالی که برخی دیگر به دنبال خرید بهترین سیم و کابل برای پروژه های خود می باشند.

کابل برق قدرت

آراد کابل که لیست متنوعی از بهترین سیم و کابل های موجود در بازار را عرضه می کند، برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان شهرستانی، شرایط خرید آنلاین و غیر حضوری را نیز برای مشتریان فراهم کرده است.
این مرکز خرید یکی از بزرگترین مراکز تامین کابل با برندهای مختلف می باشد که با هدف ارائه خدمات به شرکت ها و مشتریان در سراسر کشور،فعالیت خود را آغاز کرده است.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید