مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بهترین و ارزان ترین کابل خودنگهدار

فروش بهترین و ارزان ترین کابل های خودنگهدار در سایز های مختلف از چه طریقی ممکن است؟ چگونه می توان کابل های خودنگهدار ارزان را در کمترین زمان ممکن خریداری نمود؟ برند های عرضه کننده این کابل ها کدامند؟
کابل های آلومینیومی و به ویژه کابل های خودنگهدار یکی از مهمترین کابل های برق بوده که نه تنها در بخش های مهم صنعتی استفاده می شوند، بلکه در پروژه های شخصی از قبیل باغ ها و مزارع به وفور به کار می روند.
در پروژه های شخصی که تحت نظارت اداره برق نبوده و مشتریان ترجیح می دهند کابل های آلومینیومی و ارزان را با کیفیت قابل قبول خریداری کنند، آراد کابل لیست کاملی از کابل های آلومینیومی و خودنگهدار را در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰ و ۷۰ به همراه سایز های ۹۵ و ۱۲۰ فراهم نموده است تا بتواند بهترین پیشنهادها را به مشتریان ارائه کند.
اما در پروژه های شهرستانی بهترین راه خرید استفاده از خدمات فروش اینترنتی آراد کابل می باشد که کابل ها در کمترین زمان ممکن و در همان روز خرید مشتریان جهت ارسال به شهرستان تحویل باربری می گردد.
برند های تولید کننده کابل های خودنگهدار و آلومینیومی پیشرو یزد، فروزان یزد، یزد، همدان و برند مسین می باشند که قیمت ها و کیفیت های متفاوتی را برای مشتریان به ارمغان آورده اند.
لذا در صورت عدم آشنایی با برند های تولید کننده این کابل ها، کارشناسان فروش ما در زمان خرید تمامی مشاوره های لازم را در اختیار شما قرار خواهند داد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید