مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت کابل خودنگهدار پیشرو یزد

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز های متنوع کابل خودنگهدار پیشرو یزددر چه محل هایی بیشتر از کابل های خودنگهدار استفاده می شود؟

قیمت کابل خودنگهدار پیشرو یزد متاثر از سایز آن می باشد، که کابل های پیشرو یزد در زمینه کابل های آلومینیومی مورد تایید بسیاری از پروژه ها است. تغییرات قیمت این محصولات باعث شده است این مجموعه به صورت به روز به مشتریان خود از طریق واحد فروش قیمت ها را ارائه نماید.
کابل خودنگهدار از کابل های آلومینیومی محبوب در بسیاری از پروژه ها بوده که به دلیل قیمت مناسب آنها نسبت به کابل های مسی همواره مورد توجه کار فرمایان بوده است.
قیمت کابل خودنگهدار علاوه بر قیمت جهانی فلز آلومینیوم به سایز آنها، برند تولید کننده این کابل ها بستگی مستقیمی دارد.
کابل خودنگهدار در این مجموعه توسط برند های مختلف تولید می شود که یکی از آنها پیشرو یزد بوده که دارای تاییدیه توانیر است و قابلیت استفاده در استان های مختلف کشور را دارد.

کابل خودنگهدار فشار ضعیف

کابل خودنگهدار پیشرو یزد ضمن دارا بودن استانداردهای لازم در سایز های پرکاربرد ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰ تولید شده که در انواع دوسیمه تا شش سیمه موجود می باشد.
با توجه به نوسانات قیمت بازار و همچنین قیمت مناسب ارائه شده به سفارش های با متراژ بالا لازم است مشتریان از سراسر کشور نسبت به دریافت به روز قیمت انواع کابل خودنگهدار اقدام کنند.
این مجموعه یکی از بزرگترین عرضه کنندگان کابل آلومینیومی در کشور بوده که تنوع قیمت و کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورده است.

سایز های متنوع کابل خودنگهدار پیشرو یزد

کابل خودنگهدار تولید شده در کارخانه پیشرو یزد که در گروه کابل خودنگهدار فشار ضعیف قرار می گیرد، در سایز های ۱۶، ۲۵، ۳۵، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰ میلی متر مربع تولید می شوند که این کابل ها از پرکاربردترین کابل های خودنگهدار در پروژه های مختلف است.

کابل خودنگهدار

در چه محل هایی بیشتر از کابل های خودنگهدار استفاده می شود؟

کابل های خودنگهدار در پروژه هایی استفاده می شود که در مرحله اول خرید کابل های ارزان به دلیل مسافت طولانی برق رسانی و همچنین احتمال سرقت کابل های مسی وجود دارد و از طرفی در محیط های کوهستانی امکان حفر کانال و استفاده از کابل های زمینی ممکن نیستو به این دلایل مشتریان به دنبال خرید کابل خودنگهدار آلومینیومی می باشند.

محل کابل خودنگهدار

پس از انتخاب دلیل استفاده از این کابل ها، به سراغ انتخاب سایز کابل می رویم که بهتر است در انتخاب سایز کابل خودنگهدار فشار ضعیف از مشاوره های کارشناسان ما استفاده نمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید