مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل افشان ۱٫۵*NYMHY 2 مرکز نمایندگی فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات فنی کابل افشان 1.5*NYMHY 2 قابل انعطافبهترین برندهای تولید کننده کابل افشان 1.5*2 در ایرانثبت سفارش خرید کابل افشان 1.5*2 از سراسر ایران
کابل افشان 1.5*2

مجموعه آراد کابل، مرکز نمایندگی فروش عمده کابل افشان ۱٫۵*NYMHY 2 تک فاز مسی از بهترین برند ها به قیمت عمده در بازار کابل خواهد بود. فروش انواع کابل های مسی افشان، نیمه افشان، مفتولی و.. با سایزهای متفاوت از خدمات مجموعه آراد کابل می باشد.

کابل افشان 1.5*2

مشخصات فنی کابل افشان ۱٫۵*NYMHY 2 قابل انعطاف

در صنعت سیم و کابل به کابل هایی که قابلیت انعطاف پذیری داشته باشند کابل افشان می گویند.

کابل افشان تک فاز از کنار هم قرار دادن چند رشته سیم و روکش کردن آن ها کابل افشان یا نرم تولید می شود از مس استفاده می کنند چرا که قدرت خمش فلز مس بیشتر بوده و راحتر می توان از آن برای تهیه کابل استفاده کرد.

کابل افشان یک کابل پرکاربرد در صنعت و وسایل برقی است. از کابل افشان برای انتقال جریان الکتریکی در فاصله های کوتاه و بسیار کوتاه استفاده می کنند. کابل افشان را می توان برای انتقال برق در منازل، کارخانه ها، کارگاه ها، داخل کانال ها، داخل لوله های برق، راه اندازی لوازم برقی و… استفاده نمود.

کابل افشان ۱٫۵*NYMHY 2 که با نام های کابل های FLEXIBLE، قابل انعطاف، انعطاف پذیر در بازار کابل شناخته می شوند، کابل دو رشته ای خواهد بود که شامل یک هادی فاز یک هادی نول و عایق و روکش از جنس PVC می باشد.

کابل افشان ۱٫۵*۲ به علت انعطاف پذیری بالایی که دارند برای مکان هایی که نیاز به آرایش داشته باشند بسیار مناسب می باشد و کاربرد فراوانی دارد.

کابل افشان 1.5*2

بهترین برندهای تولید کننده کابل افشان ۱٫۵*۲ در ایران

کابل افشان از کابل های پرفروش و فوق العاده پرمصرفی در صنعت سیم و کابل می باشند. با توجه به اهمیت استفاده از کابل های افشان یا نرم در بخش های مختلف، آراد کابل با فروش انواع کابل های افشان در خدمت مشتریان این محصولات می باشد.

بهترین برندهای تولید کننده کابل افشان ۱٫۵*۲ در ایران که همگی به صورت تخصصی و ویژه در مرکز فروش آراد کابل قابل عرضه به خریداران می باشد عبارتند از :

  • یزد
  • سیمیا
  • ستاره یزد
  • سمنان
  • دماوند
  • متال

برندهای معرفی شده کابل های استاندارد و دارای تاییدیه توانیر و با کیفیت تولید می کنند و خریدارن یک خرید مطمئن خواهند داشت.

برند های مختلف تولید کننده کابل افشان ۱٫۵*۲ قابل انعطاف بعلت کیفیت های متفاوت قیمت های متنوعی در بازار کابل خواهند داشت.

کابل افشان 1.5*2

ثبت سفارش خرید کابل افشان ۱٫۵*۲ از سراسر ایران

فروش عمده سیم و کابل های افشان به دلیل تقاضای بالا برای خرید جهت استفاده در پروژه ها به صورت ویژه توسط تیم فنی آراد کابل انجام می گیرد.

کابل افشان ۱٫۵*۲ به صورت کلاف های ۱۰۰ متری قابل عرضه به مشتریان عزیز می باشد ولی مطابق درخواست خریدار برای متراژهای بالاتر و سفارشی در متراژهای بالای ۱۰۰۰متر به صورت قرقره عرضه خواهد شد.

خریداران محترم از سراسر ایران می توانند برای قیمت گیری به روز و نحوه ثبت سفارش خرید کابل افشان ۱٫۵*۲ به قیمت عمده با واحد فروش ما در تماس باشند.

سفارش کابل افشان در سایز های متنوع در سریع ترین زمان ممکن و تا ۲۴ ساعت پس از تکمیل فرایند خرید به دست شما خواهد رسید. کابل ها توسط باربری به سراسر ایران حمل و جابجا خواهد شد.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید