مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

کابل آلومینیومی ۱۶*۲ زمینی ماهان فروش عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

کابل آلومینیومی 16*2 ماهان و مشخصات آنجایگزین کابل آلومینیومی 16*2 ماهان به جای کابل مسی
کابل آلومینیومی 16*2 ماهان

کابل آلومینیومی ۱۶*۲ ماهان یکی از محبوب ترین کابل افشان تک فاز است که به دلیل قیمت مناسب،  همواره مورد توجه مشتریان می باشد. این کابل ها جایگزین مناسبی برای کابل برق ۶*۲ مفتولی است که قیمت به مراتب بالاتری نسبت به کابل های آلومینیومی دارد. با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در خصوص این کابل ها به شما ارائه نماییم.

کابل آلومینیومی ۱۶*۲ به دلیل دو روکش بودن می تواند به صورت زمینی استفاده شود و این کابل ها در قرقره های ۱۰۰۰ متری عرضه می شوند. در صورت نیاز به خرید متراژ های زیر ۱۰۰۰ متر، از قرقره های ۱۰۰۰ متری برش زده می شود و به صورت کلاف به مشتریان ارائه می شود.

قیمت مناسب کابل آلومینیومی به دلیل استفاده از هادی آلومینیوم در کابل است که می تواند در محل هایی که احتما سرقت سیم و کابل وجود دارد، مورد استفاده قرار گیرد. این مجموعه بزرگترین مرکز فروش کابل آلومینیومی در ایران است که می تواند محصولات این برند را به سراسر کشور ارائه نماید.

کابل آلومینیومی ۱۶*۲ ماهان و مشخصات آن

هادی کابل آلومینیومی ۱۶*۲ زمینی ماهان از آلومینیومی می باشد و این کابل ها از عایق پی وی سی و xlpe در ساختمان آنها استفاده شده است. دو روکش نهایی در ساختمان کابل باعث می شود که از صدمات احتمالی که از محیط به کابل وارد می شود، محافظت شده و هادی های کابل از این صدمات در امان باشند. اما این کابل در سیستم برق تک فاز در مسافت های مختلف توانایی تامین آمپراژ های مختلفی را دارد که دز جدکل زیر به آسانی می توان دریافت که این کابل ها در هر مسافتی چقدر آمپراژ را بدون افت ولتاژ می توانند تامین نمایند.

کابل آلومینیومی 16*2 ماهان

 

همانگونه که مشاهده می کنید کابل ۱۶*۲ آلومینیومی در مسافت ۱۰۰ متری می تواند تا ۵۰ آمپر برق را تامین نماید.

جایگزین کابل آلومینیومی ۱۶*۲ ماهان به جای کابل مسی

اگر بخواهیم به جای کابل آلومینیومی ماهان از کابل با هادی مسی استفاده نماییم از چه سطح مقطی می بایست استفاده کنیم. سایز ۶ می تواند گزینه مناسبی برای جایگزینی کابل آلومینیومی باشد. چرا که دو سایز پایین تر از کابل آلومینیومی می تواند گزینه مناسبی برای کابل های مسی باشد تا بتوان آمپراژ مورد نیاز خود را دریافت نمود.

برای استفاده از کابل آلومینیومی به جای کابل مسی بهتر است از ۲ سایز بالاتر از کابل های آلومینیومی استفاده کرد که دچار افت ولتاژ نشویم. این قانون تقریبا در تمامی موارد برای برق تک فاز و سه فاز صادق است.

کابل برق سه فاز آلومینیومی مورد دیگری از کابل های ارزان است که می تواند مورد نیاز شما باشد. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می تواند از لینک این خبر که به صورت bold شده می باشد استفاده نمایید.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید