مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش کابل همدان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده کابل های افشان همدان

فروش ویژه کابل های خشک NYY همدان

فروش کابل آنتن همدان 

نمایندگی فروش کابل های افشان، خشک یا NYY و به صورت کلی کابل های فشار ضعیف همدان، کابل آنتن همدان که ویژه پروژه های ساختمانی است، را ارائه می کند.
همدان بدون شک از نام آشنا ترین محصولات حوزه سیم و کابل بوده که توانسته است بالاترین کیفیت را برای مشتریان خود به ارمغان آورد.
محصولات همدان امروزه بیشترین فروش خود را در حوزه سیم و کابل های افشان، خشک و کابل آنت داشته که در پروژه های ساختمانی و تاسیسات برق فشار ضعیف کاربرد دارد.

فروش عمده کابل های افشان همدان

کابل های افشان یا کابل های با مشخصه فنی nymhy از کابل های ساختمان بوده که در انواع دو رشته تا پنج رشته از مهم ترین محصولات همدان به شمار می رود.
بیشترین خریداران این کابل ها پروژه های ساختمانی سراسر کشور بوده اند که محصولات خود را به همراه سیم های افشان به صورت عمده خریداری می کنند.

فروش ویژه کابل های خشک NYY همدان

فروش ویژه این نمایندگی به صورت ویژه به کابل های خشک همدان اختصاص دارد که در سایز های ۱۶ تا ۳۰۰ میلی متر مربع به صورت تک رشته و سه و نیم رشته موجود می باشد.
این مرکز فروش سیم و کابل همدان بیشترین تمرکز خود را بر روی پروژه های ساختمانی قرار داده است و این موضوع به دلیل استقبال از محصولات همدان در این تاسیسات فشار ضعیف است.

فروش کابل آنتن همدان 

کابل های آنتن همدان نیز در کنار سیم و کابل های ساختمانی این برند برای همکاری با پروژه های ساختمانی عرضه می شود تا از این طریق بتوان تمامی محصولات همدان در این حوزه را در یک بسته کامل به مشتریانمان ارائه نماییم.
فروش محصولات همدان بر طبق لیست قیمت کارخانه از وظایف نمایندگان فروش مجموعه بوده که موظف هستند در سراسر کشور محصولات را بر اساس لیست ارائه کنند.

فرهاد بازرگان زاده

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: فرهاد بازرگان زاده

راه های ارتباطی:

  شماره تماس: 09120961243
  شماره تماس: 02133911013
  شماره تماس: 02133116101
  پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

  ایمیل: aradcable@gmail.com

مجموعه آراد کابل شما را به خرید بهترین محصولات سیم، کابل و فیبرنوری دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

Call Now Buttonتماس بگیرید